Documenten

Documenten - Documenten

391 documenten

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Periode van
tot

Vul hier een start- en/of einddatum als volgt in: DD-MM-JJJJ.

U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.

Sorteren op: Datum / Relevantie

Wat moet ik doen als er toch een kort geding gestart wordt, of als de klacht niet meer bestaat?

Partijen zijn verplicht de Commissie onmiddellijk op de hoogte te stellen als een klacht niet meer bestaat of door de rechter in ...

Vraag en antwoord

Wanneer wordt een expert ingezet?

De (vice)voorzitter besluit of bij de behandeling van een specifieke klacht experts worden betrokken en zo ja, welke. Zij betrekt ...

Vraag en antwoord

Wanneer wordt er bemiddeld?

De voorzitter beoordeelt bij elke klacht of deze geschikt is voor bemiddeling. Indien dit het geval is worden klager en beklaagde ...

Vraag en antwoord

Is behandeling vertrouwelijk?

De Commissie behandelt de klacht en de bijbehorende stukken vertrouwelijk en verspreidt deze niet verder dan nodig is voor de ...

Vraag en antwoord

Wat is de doorlooptijd van een klacht?

Het is niet aan te geven hoe veel tijd er gemoeid is met de behandeling van een klacht. De Commissie streeft naar een balans ...

Vraag en antwoord

Hoe verloopt de behandeling van een klacht?

Eerst wordt aan de beklaagde een reactie gevraagd op de ingediende klacht. Als deze reactie ontvangen is kan de Commissie ...

Vraag en antwoord

Hoe weet ik dat een klacht niet in behandeling genomen wordt?

Wanneer een klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de reden hiervan gemotiveerd en schriftelijk aan de klager meegedeeld.

Vraag en antwoord

Hoe weet ik of een klacht in behandeling genomen wordt?

Wanneer een klacht in behandeling wordt genomen, worden de klager en de beklaagde hiervan op de hoogte gesteld.

Vraag en antwoord

Wordt elke ingediende klacht in behandeling genomen?

Als een ingediende klacht niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, wordt de klacht niet in behandeling genomen. Daarnaast kan ...

Vraag en antwoord

Hoe dien ik een klacht in?

U dient een klacht in via het klachtenformulier op de website. In het formulier: geeft u informatie over de klager zelf en over ...

Vraag en antwoord