Documenten - Documenten
468 documenten
- Datum
- Relevantie
-
Is behandeling vertrouwelijk?
De Commissie behandelt de klacht en de bijbehorende stukken vertrouwelijk en verspreidt deze niet verder dan nodig is voor de ...
-
Wat is de doorlooptijd van een klacht?
Het is niet aan te geven hoe veel tijd er gemoeid is met de behandeling van een klacht. De Commissie streeft naar een balans ...
-
Hoe verloopt de behandeling van een klacht?
Eerst wordt aan de beklaagde een reactie gevraagd op de ingediende klacht. Als deze reactie ontvangen is kan de Commissie ...
-
Hoe weet ik dat een klacht niet in behandeling genomen wordt?
Wanneer een klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de reden hiervan gemotiveerd en schriftelijk aan de klager meegedeeld.
-
Hoe weet ik of een klacht in behandeling genomen wordt?
Wanneer een klacht in behandeling wordt genomen, worden de klager en de beklaagde hiervan op de hoogte gesteld.
-
Wordt elke ingediende klacht in behandeling genomen?
Als een ingediende klacht niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, wordt de klacht niet in behandeling genomen. Daarnaast kan ...
-
Hoe dien ik een klacht in?
U dient een klacht in via het klachtenformulier op de website. In het formulier: geeft u informatie over de klager zelf en over ...
-
Kan ik als aanbestedende dienst ook een klacht indienen tegen een ondernemer?
Dat kan. De klacht moet dan betrekking hebben op gedragingen van een ondernemer tijdens een aanbestedingsprocedure.
-
Waarover kan ik een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen over het handelen of nalaten van een aanbestedende organisatie, maar alleen als dat handelen of ...
-
Aan welke voorwaarden moet een klacht voldoen?
Een klacht kan worden ingediend als aan de volgende voorwaarden is voldaan: De klacht is voorgelegd aan de wederpartij (een ...