Ga direct naar inhoud
Logo Commissie van Aanbestedingsexperts - Naar de homepage van commissievanaanbestedingsexperts.nl
U bevindt zich hier: Home Onderwerpen De klachtenprocedure bij de Commissie Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - De klachtenprocedure bij de Commissie

20 vragen en antwoorden over De klachtenprocedure bij de Commissie

De klacht

  • Wie kan een klacht indienen?
  • Waarover kan ik een klacht indienen?
  • Wanneer kan ik een klacht indienen?
  • Zijn er kosten verbonden aan het indienen van een klacht?
  • Aan welke voorwaarden moet een klacht voldoen?
  • Hoe dien ik een klacht in?
  • Hoe weet ik of een klacht in behandeling genomen wordt?
  • Hoe weet ik dat een klacht niet in behandeling genomen wordt?
  • Wordt elke ingediende klacht in behandeling genomen?
  • Kan ik als aanbestedende dienst ook een klacht indienen tegen een ondernemer?

De procedure

  • Is behandeling vertrouwelijk?
  • Hoe verloopt de behandeling van een klacht?
  • Schort een klacht de aanbestedingsprocedure op?
  • Wat is de doorlooptijd van een klacht?
  • Wat moet ik doen als er toch een kort geding gestart wordt, of als de klacht niet meer bestaat?
  • Wanneer wordt een expert ingezet?
  • Wanneer wordt er bemiddeld?
  • Hoe brengt de Commissie advies uit?
  • Worden adviezen gepubliceerd?

Overig

  • Is de Wet open overheid (Woo) van toepassing op de Commissie?

Service

  • Contact
  • Sitemap
  • Archief

Over deze site

  • Copyright
  • Privacy
  • Cookies
  • Toegankelijkheid
  • Kwetsbaarheid melden
  • English